dijous, 20 de setembre del 2018

Una ciutat sense terra i a la deriva


Jo pense que és una idea un poc extrema, em pareixen molts riscos que faig asoles per viure en un altre lloc. No sé si m'explique. Per exemple, jo estic a la meva casa i no tinc por que una ona gegant vaja a derrumbar tota la meva casa. A més, segurament em marearia i a més no m'agrada l'olor que fa la mar ni l' aigüa salada ni res. Però si algú vol, jo crec que si seria una ''bona'' idea perque disposa de tots els serveis que pots necessitar a una ciutat normal i corrent, com un hospital, universitat inclús piscifactories



CARRASCO  C

1 comentari:

  1. Cecilia, el text necessita una revisió a fons: ortografia, expressions repetides i també has de refer la primera frase transformant-la en una introducció al tema del que parlaràs. El connector "ademés" no va bé per a unir eixes idees, busca'n un d'alternatiu

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...