dijous, 14 de febrer del 2019

Relats de marca.


Aquesta última part del llibre parla dels relats de marca,* en la meua opinió* un tema ben interessant. Un relat de marca és un relat creat per construir un món de marca que resulte atractiu i convincent per al públic. Pilar Alfonso Escuder, l'autora de l'assaig vingué el passat dimecres 30 a l'institut a fer una xarrada. Ella va fer una petita presentació de l'evolució de les marques, i després, totes juntes debatérem sobre els diferents relats de marca que es mencionaven en el llibre. En la meua opinió* aquesta és una bona manera per a comprendre millor l'assaig, ja que tenim l'opinió directament de la mà de l'autora.

A mi van impressionar-me unes quantes coses sobre els relats de marca explicats. Per exemple, el que més em cridà l'atenció fou el cas de Toscani, un publicista que treballava per a Benneton. Aquest va destacar pel tipus d'anuncis que feia, la gent no estava preparada per a aquests, que reflectien la realitat sense filtres la marca es va més famosa). Finalment acomiadaren a Toscanni.

En definitiva, el que ens fa saber aquesta part del llibre,* és que els relats de marca són diguérem que essencials perquè el públic mostre algun tipus d'interés, ja que només ens mostren la part "bona" de la marca, utilitzant publicitat enganyosa per exemple. I de veres pense que llegir aquesta part del llibre (o l'assaig en general) haurà canviat en nostre criteri a l'hora de consumir, o almenys això espere.


Imatge relacionada

1 comentari:

  1. Júlia, la reflexió és extensa i està molt ben feta quant al contingut. Quant a la forma, has de corregir algunes coses. La puntuació en algun cas i sobretot allò subratllat (problemes de sintaxi o expressions inadequades)

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...