diumenge, 24 de febrer del 2019

Les marques al segle XXI


En aquesta part de l'assaig, l'autora ens intenta donar una definició de "marca",* mitjançant un recorregut cronològic de la història de les marques. Aquest m'ha fet pensar sobre el pes que han tingut les marques al llarg del temps. Segons l'autora, les marques han anat evolucionant; han passat de ser tradicionals, de ser només per a identificar un producte i les seues característiques, quan la producció depenia de les necessitats del comprador, a tindre un significat simbòlic, i més tard a quan la marca ja és la protagonista a la nostra societat.

Açò m'ha fet deduir,* que hem passat de considerar la marca com un logo,* a que de vegades la nostra vida es veja cada vegada més influenciada per ella. La publicitat, ja que les dona a conèixer i es trasllada cada vegada més als espais públics, en aquest àmbit ha tingut un gran paper. I per això cada vegada (per no dir sempre) les marques són més comuns en àmbits com l'esport, la cultura o la política.
En la meua opinió, hauriem de fixar-nos més en el producte i en les nostres necessitats, en comptes de guiar-nos pel que pensen els altres o per una simple marca.
 Resultat d'imatges de publicidad

1 comentari:

  1. Júlia, el contingut està bé però l'expressió ha de revisar tot allò destacat i també els fragments subratllats (problemes de sintaxi) i la puntuació (*). Fixa't que uses coma després de verb i així separes subjecte de predicat o en altres ocasions on no cal.

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...