En aquesta part de l'assaig, l'autora ens intenta donar una definició de
"marca",* mitjançant un recorregut cronològic de la història de les
marques. Aquest m'ha fet pensar sobre el pes que han tingut les marques
al llarg del temps. Segons l'autora, les marques han anat evolucionant;
han passat de ser tradicionals, de ser només per a identificar un
producte i les seues característiques, quan la producció depenia de les
necessitats del comprador, a tindre un significat simbòlic, i
més tard a quan la marca ja és la protagonista a la nostra societat.
Açò m'ha fet deduir,* que hem passat de considerar la marca com un logo,* a que de vegades la nostra vida es veja cada vegada més influenciada per ella. La publicitat, ja que les dona a conèixer i es trasllada cada vegada més als espais públics, en aquest àmbit ha tingut un gran paper. I per això cada vegada (per no dir sempre) les marques són més comuns en àmbits com l'esport, la cultura o la política.
Açò m'ha fet deduir,* que hem passat de considerar la marca com un logo,* a que de vegades la nostra vida es veja cada vegada més influenciada per ella. La publicitat, ja que les dona a conèixer i es trasllada cada vegada més als espais públics, en aquest àmbit ha tingut un gran paper. I per això cada vegada (per no dir sempre) les marques són més comuns en àmbits com l'esport, la cultura o la política.
En la meua opinió, hauriem de fixar-nos més en el producte i en les nostres necessitats, en comptes
de guiar-nos pel que pensen els altres o per una simple marca.
Júlia, el contingut està bé però l'expressió ha de revisar tot allò destacat i també els fragments subratllats (problemes de sintaxi) i la puntuació (*). Fixa't que uses coma després de verb i així separes subjecte de predicat o en altres ocasions on no cal.
ResponElimina