La primera part del llibre està dividida en dos subapartats:
1-Un recorregut cronològic per la història de la marca.
2-Un repàs del cànon de la marca actual, dividida en set parts: Nom, logo, relats, valors, emocions, confiança i sentit.
Al principi del capítol parla sobre les principals funcions de les marques tradicionals. Després diu que abans les marques tradicionals es caracteritzaven per ser artesanals, ara l'única cosa que necessita una marca per a ser "tradicional" és una televisió. Després parla sobre la marca postmoderna i la moderna.
En la segona fase parla sobre els noms de les marques, els logos que s'han utilitzat i que han anat canviant al llarg del temps, els relats, el valor, i l'emoció que representaven les marques en els anuncis perquè la gent les comprés.
La primera part del llibre és molt interessant, perquè parla sobre la història de la marca i com han anat evolucionant i a mi és un tema que m'agrada.
En la segona fase parla sobre els noms de les marques, els logos que s'han utilitzat i que han anat canviant al llarg del temps, els relats, el valor, i l'emoció que representaven les marques en els anuncis perquè la gent les comprés.
La primera part del llibre és molt interessant, perquè parla sobre la història de la marca i com han anat evolucionant i a mi és un tema que m'agrada.
Ben redactat, només afegiria una mica més d'opinió.
ResponElimina