A l'assignatura de Matemàtiques (sobra la coma) (que és la que més temps estem fent a la setmana) sovint tenim deures. De vegades (sobra la coma) són per a acabar a classe, però altres són per a casa. Qualsevol diria que aquest sistema és just, i de fet, és just, però hi és en quantitat, és a dir, controlat, moderat, no cada dia.
És veritat (sobra la coma) que, (falta la coma) de vegades, no acabem els deures perquè ens posem a xarrar a classe, però jo crec (sobra la coma) que el fet de donar tres pàgines de temari cada dia, dificulta una mica l'assumpte. Si controlem el temari que fem, els deures serien més moderats. (pausa major) Aleshores, crec que la solució seria eixa. Regulant el temari, fent menys deures, però fent-los a classe.
És veritat (sobra la coma) que, (falta la coma) de vegades, no acabem els deures perquè ens posem a xarrar a classe, però jo crec (sobra la coma) que el fet de donar tres pàgines de temari cada dia, dificulta una mica l'assumpte. Si controlem el temari que fem, els deures serien més moderats. (pausa major) Aleshores, crec que la solució seria eixa. Regulant el temari, fent menys deures, però fent-los a classe.
A l'assignatura de socials, passa alguna cosa pareguda, és a dir, (millor un connector que una coma) fem molt de
temari per cada classe que fem (sobra coma) i al final, els deures són molt
abundants. La solució seria la mateixa, si regulem el temari, regulem
també els deures, i aleshores ens dóna temps a fer-los a classe. Sense contar (sobra coma) que ens passem 6 hores a l'institut (sobra coma) i a la vesprada un poc més, en el cas dels deures.
Joel, revisa bé el text i fixa't en la puntuació. També hi ha alguna errada de sintaxi.
ResponElimina